sobota, 2 września 2017

#1 "Uwikłani" - Laurelin Paige


"Każda podróż zaczyna się od małego kroku- nawet ta, której nie powinniśmy odbywać."


Alayna obroniła tytuł MBA na nowojorskiej uczelni i stara się o stanowisko menadżera w klubie, w którym pracuje. Gdy zmienia się właściciel lokalu, poznaje przystojnego i tajemniczego miliardera. Mężczyzna okazuje jej swoje zainteresowanie, lecz bohaterka wie, że to co by z tego wyszło, nie byłoby dobre dla żadnego z nich. Ma obsesję na punkcie związków - śledzi swoich wybranków, jest wobec nich nieufna, nie szanuje ich prywatności. Mimo, że uczęszczała na terapie, leka się, że stare nawyki powrócą i znów zrujnują jej życie.
Hutson jest najwybitniejszym biznesmenem w Ameryce oraz właścicielem Pierce Indrustries. Ma dość specyficzne zamiłowanie - manipuluje kobietami. Daje im nadzieje, rozkochuje w sobie, a następnie rzuca. Zranił w ten sposób wiele osób, lecz stara się z tym skończyć. Pewnego dnia na sympozjum naukowym widzi zniewalającą - pod względem wyglądu i umysłu - kobietę i już wie, że jest wyjątkowa. Proponuje jej pewną "pracę", która ewoluuje ich relacje na wyższy poziom.  

"Wgramoliłam się z powrotem do łóżka z jego smakiem wciąż na ustach, jego zapachem na ubraniu i jego ciepłem w moim sercu."

Powiem Wam, że czytanie nie szło mi tak gładko. Podczas czytania pierwszego tomu nie miałam większego zastoju, lecz jeśli chodzi o tom drugi i początek trzeciego to nie szło już tak z górki. Jednak dalsza część ostatniego tomu historii Alayny i Hustona niesamowicie mnie wciągnęła. Byłam wręcz tym faktem zaskoczona.

Fakt faktem, historia jest lekko oklepana. Mega przystojny i tajemniczy miliarder z bagażem i kobieta która wreszcie zawładnęła jego sercem. Na plus jest to, że oboje mają coś na sumieniu. Jednak obydwoje są z lekka irytującymi bohaterami, chociaż trzeba przyznać, że Alayna zdecydowanie zajmuje pierwsze miejsce w tej kategorii. Rozumiem, że jej zachowanie to część "choroby", może po prostu ja osobiście nie przepadam za takim motywem.


Jeśli chodzi o styl pisana Pani Paige, to nie mam się do czego przyczepić. Opisy miejsc i uczuć były w porządku, tak samo jak dialogi. Bohaterowie, cóż nie są doskonali. Najbardziej polubiłam siostrę naszego przystojniaka - Mirabelle. To bardzo ciepła i optymistyczna postać, więc nie ciężko zapałać do niej sympatią. Oczywiście musiał pojawić się też bohater odzwierciedlający zachowanie młodzieży w tych czasach, który za każdym razem, gdy się pojawiał w książce miał nos w telefonie.

"Całe szczęście, że byłam pacyfistką. Inaczej musiałabym zacząć opracowywać plan jej zabójstwa."

Mimo wszystko nie żałuję poświęconego czasu na przeczytanie "Uwikłanych". Tym bardziej, że zakończenie przypadło mi do gustu. Może nie jest to najlepsza historia na świecie, ale moim zdaniem jest idealna na nudne wieczory. 


MOJA OCENA: ⭐⭐⭐⭐⭐⭐☆☆☆☆ (6/10)

***
Seria: "Uwikłani"
Gatunek: literatura erotyczna
Opis: "Młoda, piękna i niezwykle inteligentna Alayna Withers właśnie obroniła tytuł MBA na prestiżowej nowojorskiej uczelni. Pracuje w klubie nocnym i marzy o awansie na stanowisko menedżera. Z mocnym postanowieniem stara się trzymać z dala od mężczyzn wyzwalających w niej chorobliwą obsesję miłosną, przez którą popadła w problemy z prawem. Alayna jest pewna, że nic nie jest w stanie zakłócić jej doskonałego planu. Nie przewidziała jednak, że na jej drodze, w najmniej oczekiwanym momencie, stanie diabelnie przystojny miliarder Hudson Pierce – nowy właściciel klubu nocnego, w którym pracuje Alanya. Mężczyzna od pierwszych chwil zawładnie sercem kobiety, która nie będzie potrafiła oprzeć się wszechogarniającemu pożądaniu. Wkrótce Hudson składa Alaynie propozycję nie do odrzucenia. Wybuch namiętności między nimi sprawi, że kobieta ulegnie zmysłowemu uczuciu, budząc głęboko skrywane grzechy przeszłości. Nie tylko swoje… Czy mroczna przeszłość kochanków przeszkodzi im w walce o wspólną przyszłość?"


Vixa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz